fredag 29 oktober 2010

Ett grattiskort....

Så var det fredag igen.Vart tog denna vecka vägen då.Jag tycker att känns som att veckorna nu för tiden bara består av måndagar och fredagar.Denna lilla snö vi hade fått har nu regnat bort så nu är det mörkt och trsist ute.Tur att man får vara inne och tända ljus och mysa med då.

Visar er idag ett grattiskort som jag gjort för en tid sedan.Det mönstrade papperet kommer från pagoni.Vill också passa på att tacka er för alla fina saker som ni skriver i min blogg.Ni ska veta att det verkligen förjyller mina dagar.En stor kram vill jag skicka till er alla och samtidigt önska er alla en super trevlig helg.Nu får vi bara hoppas att vädergudarna är med oss så att vi får lite sol ialafall det annars lite trista höstmörkret.

Kram

6 kommentarer:

  1. Men ååååå vilket jättejättefint kort!! :) Underbart sött motiv du har på det vännen. :)
    Som du vet så hade ju jag ett sånt jättetrevligt beskök på förmiddan, :) och oj så tidigt dom måste ha farit iväg, dom var här redan vid 11 tiden. :O Jag passade på att få lite hjälp med min nya Big Shot som också kom idag, vilen underbar dag det blev för mig, gissa om jag ska veva i helgen, hi hi. :D
    Ha det så jättebra vännen och
    hoppas du får en underbar helg min vän.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  2. Hej där!

    Fina kort...som vanligt! Hoppas du ska trivas på Pysselhäxornas träff. Ska bli så kul att träffa alla pysselglada igen och med massor av superduperfin shopping och många fina priser så kan det aldrig bli fel.
    Kram
    A

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort du har gjort. Motivet är fint och blommorna är underbara. Önskar även dig en bra helg. Regn idag, men hoppas morgondagen blir bättre. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Hej vännen. Ett mycket vackert kort! Motivet är så snyggt!
    Visst är det skönt att få vara inne och tända ljus, men jag jobbar tyvärr.
    Ha en skön helg!
    Kram lene

    SvaraRadera
  5. Åhhh for ett nydelig kort!
    Nydelige papirer, lekkert med blonden og nydelig motiv!
    Klem fra Maya

    SvaraRadera
  6. Jag älskar jo vintage stilen så detta kortet är helt underbart och helt i min stil som jag tycker om:)Färger och detaljer som du använt är jättefina:)
    Ha en underbar måndag och vecka, kramar från lilla Inger:)

    SvaraRadera