fredag 22 oktober 2010

Hej mitt vinterland......

Så var det vinter igen.Utanför mitt fönster så faller stora vita flingor ner till marken.Gatorna och gräsmattorna är vita och jag kan lova att det redan nu är mycket ljusare ute när allt är vitt.Man är ju inte så van vid allt vitt så man blir nästan bländad.Så då tycker jag att det passar bra att visa ett julkort för man får faktiskt "lite"julkänsla.Detta kort har jag gjort av pysselgummans superfina julpapper.Tomten i mitten kommer från ett av förra årets julpapper från bobunny.

Jag kan lova att ultimate pro kursen var hur bra som helst.Så nu har jag inköpt just en sån till mig själv i julklapp.Det är lika bra att köpa sin egen julklapp för då får man det man verkligen vill ha.(fniss,fniss)
I helgen blir det nog en hel del pyssel och även så ska jag kolla på sönernas innebandymatcher också.
Hoppas att ni får en skön helg och att ni tar er tid för lite pyssel.

Kram

9 kommentarer:

  1. Snyggt kort . Gillar det pappret med som du använt. Sedan tycker jag du är så klok, som handlar dina egna julklappar, ha,ha. Vi har fått snö här med i flera dagar nu. Men som tur är så smälter den bort. Ha en trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Fint kort! Enkelt & stämningsfullt & så fina papper! =)

    SvaraRadera
  3. Åååå! For et herlig julekort, Catharina!! Bildet av nissen var så herlig!

    Fortsatt god helg!
    Klemmer Ida:o)

    SvaraRadera
  4. Wooow vilket underbart kort, så himla snyyyyggt!!
    Ultimate pro...hmmm en sådan skulle inte vara dumt..
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Åh så vackert julkort! Så himla snyggt det är. pappret är underbart!
    Jag köpte en Score Pal för en tid sen och jag älskar den, så mycket man kan göra nu och få räta och snyggt vikta kanter!
    Ha det gott!
    Kram lene

    SvaraRadera
  6. Hej på dig och trevlig söndag på dig:)
    Underbart vackert Julkort du kan verkligen få det till:) Pappret som du använt är jo så himla fint:)
    Önskar dig en jättetrevlig söndag och vecka som kommer:) Ha det bäst och var rädd om dig, kramar från lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera
  7. Leckert julkort Catharina:) och pappret er ju underbart!
    Grattis till självköpt julgåva - smart värre:-)
    Skulle gärna varit med på kurs om Ultimate pro!!!
    har en, men den stackarn har bara använts till att knyta rosetter...*fniss*
    Nu blir det spännande, kanske jag kommer att hitta
    inspiration hos dig till andra sett att använda den på??!!?
    Ha en fin vecka:)
    Kram fra Turid

    SvaraRadera
  8. Hej vännen. Du har något att hämta i min blogg!
    Kram lene

    SvaraRadera
  9. hejsan ! jag är också ny på blogsidan, och älskar scrapping, vilket jättefint kort du har gjort.Titta gärna in på min blog; litesmottogott.blogspot.com

    SvaraRadera