torsdag 14 oktober 2010

Snö......

Idag så snöar det här hos oss.Gräsmattan är nu alldeles vit.Det blåser också mycket ute och skulle det ha varit riktig vinter nu så skulle snön ha yrt och drevat i massor precis som en snöstorm.Tur att jag nu får vara inne i värmen .Som jag berättat om tidigare så mår inte min kropp så bra av blåst så ni må tro att det känns i kroppen nu med detta väder.har fått en kortbeställning till en 50 åring så jag tror att resten av den här dagen kommer att tillbringas i pysselrummet.

Idag visar jag er ett julkort som jag gjorde för ett tag sedan .Jag har även till detta kort använt mig av Maja designs superfina julpapper och magnolias halmbock.Det har inte blivit så många julkort gjorda ännu men det kommer fler kan jag lova.

Ha ett bra veckoslut och en underbar helg.Jag hoppas verkligen att ni slipper få snö hos er.Jag tror att vår snö säkert inte ligger kvar och att det kommer att börja regna istället snart.

Kram

6 kommentarer:

  1. Nä hä du, snö vill jag inte ha än. Fast det har ju hänt att det varit snö vid älgjakten som börjat här i veckan.
    Ditt julkort är jättefint. Den bocken är så söt och pappren helt underbara! Ha det gott och hoppas ni slipper mer snö. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Jag såg precis på expressens sida på nätet vilket oväder ni har, huvva!! Jag vill då inte byta med dig. Usch så mycket snö ni fått!! :(
    Här har det tack och lov inte kommit nån snö, men det blåser som sjutton och det närmar sig nog stormstyrka i vindbyarna.
    Oj vilket superfint julkort du gjort!! Och den fina halmbocken är med igen ser jag!! :) Den gillar jag. :)
    Ha det så bra som det går vännen och så får vi hoppas för våran skull att det slutar blåsa snart, så vi slipper ha sån värk.
    Många kramar från Lena

    SvaraRadera
  3. Hej min vän! Uch då, snö redan och kallt. Ta på dig varmt och drick något gott!
    Tänk att dessa papper är så snygga, ser ut som ett netverk och den söta julbocken... helt underbart kort!!!!!
    Hoppas du får en trevlig helg OCH att snön försvinner igen!
    Kram lene

    SvaraRadera
  4. Underbart underbart kort du ska vara så himla nöjd:) Du är jätteduktig och jag gillar verkligen detaljerna som du har fått med:)
    Kan inte fatta att du redan har snö inte klokt, jag själv längtar nu massor till vår resa till Egypten i november med sol och värme...
    Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg, var rädd om dig. Massor med kramar från Inger vännen:)

    SvaraRadera
  5. När snön faller, så blir det kanske mer julkort
    Lite mer julkänsla kommer när det är snö

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Ja men det är väl klart att vi måste träffas igen och pyssla tillsammans, självklart eller hur? ;) Ja det var verkligen synd att du måste fara därifrån men som du sa, vi fick ju träffas en liten stund i alla fall. :) Huvva då, ligger snön kvar?! Då har du nästan lite julkänsla nu va? hihi ;) Ha en jättetrevlig helg, själv ska jag fortsätta att pyssla med mitt utmaningsalster, Pernol/Pernilla som var med mig upp till er, har en utmaning i sin blogg kika in får du se om du får lust att vara med där...
    http://pernolpysslar.blogspot.com/
    Ha en härlig helg.
    Massor med kramar från Lena

    SvaraRadera