onsdag 20 oktober 2010

Syskonkärlek......

Hoppas att ni har det bra.Här är det grått och ruggigt ute idag.Jag fryser fast jag är inomhus.Men och andra sidan så behövs det inte så mycket innan jag fryser.Så nu har koftan och tjocksockarna åkt på.Ikväll ska jag åka till Nettans och ska där vara med på en ultimate pro kurs.Vi ska visst först få en introduktion om hur den fungerar och sedan ska vi få prova själva också.Jag måste erkänna att jag är lite dåligt insatt i vad man kan använda den till egentligen.Tyvärr så misstänker jag att jag kommer att bli så sugen på att köpa som kommer att flytta hem till mig.Jag lovar att jag ska berätta för er vad vi gjorde på kursen .

Idag så visar jag er ett kort som legat ett tag.Till dett akort har jag använt Maja designs fina papper "crea diem" och en av magnolias nya stämplar.Tror att den heter "syskonkärlek" eller nåt liknande.
Ha en fortsatt bra vecka!

Kram

6 kommentarer:

  1. Som vanligt ett helt underbart kort du skapat!! :) Superfint är det och denna serie 'crea diem' är min absoluta favorit serie av Majas papper, dom är helt underbara!! :) (kan det va för att jag älskar blått tro? ;))
    Nu blir jag allt lite avis på dig vännen som får gå på kurs hos Nettan. ;) Jag vill ju också träffa henne och få lära mig dessa brädor, ultimate pro har jag inte, men däremot "föregångarna" som var två 'singel' brädor. Å andra sidan får jag ju träffa Nettan snart jag med, hon kommer hit i slutet på månaden, jippii!! :) Det ska bli jättekul. :)
    Ha det så jättebra vännen och ta hand om dig!
    Hälsa Nettan från mig.
    Kramar från en till som har raggsockorna på ;) /Lena

    SvaraRadera
  2. Snyggt Cattis. Gillar också blått. Den Magnoliastämpeln är underbart söt. Här faller stora snöflingor nu och man känner sig lite "rösen". Ha det så gott och roligt på kursen. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Trevlig kväll på dig:)
    Du är jo så himla duktig, riktigt snyggt:) Gillar papperet och motivet som du använt jättemycket:)
    Å jag blir jätte avis på dig att du ska på kurs till Nettan!!! Är säker på att ni kommer få det jättetrevligt och lycka till:)
    Vad glad jag blir att du tyckte om mina mjölk kartonger. Har man en tom mjölk kartong tar isär den och gör en egen mall av den så är det inte svårt alls jag lovar:) Hoppas att du testar på så att din son kan få en med julgodis i till Jul:)Lycka till:)
    Å TACK TILL DIG MED för dina besök och dina ord hos mig, du gör mig jätteglad och dina ord värmer hos mig ska du veta:)
    Ha en underbar skön fortsättning på resten av veckan du med och var rädd om dig:)
    Kramar från lilla Inger:)

    SvaraRadera
  4. Hej !
    Tack för din fina kommentar!!!Har glömt bort att du har en blogg måste säga att du gör superfina kort, man kanske får beställa till
    något specielt tillfälle.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Vilket gulligt kort det blev! Du är så duktig på att göra kort...gillar dem skarpt!

    kram//Anna

    SvaraRadera
  6. Hej min vän!
    Hoppas du har det bra och hade det bra och roligt på kursen. :)
    Tänk så kul det skulle vara om du kunde följa med Nettan hit så vi fick träffas igen vännen?!
    Det skulle vara så roligt!! :)
    Jag ville bara önska dig en trevlig och skön helg! Ha det bäst!
    Kramar från Lena

    SvaraRadera