söndag 6 juni 2010

Dålig uppdatering.....

Förlåt för dålig uppdatering på ett tag.Men tro inte att jag för den skull inte har pysslat nåt.Jag har som vanligt pysslat en hel del och bildbevis på det kommer .Redan idag  så ska jag visa er det kort som min egna till mamma fick på morsdag.Denna gång har jag använt mig av papper från pion designs senaste serie "förgät mig ej".Dessa papper är helt ljuvligt vackra och är som vanligt inköpta hos Nettan.Jag har laddat upp med ett par av varje för jag känner redan att dessa är min favoriter.Ha en fortsatt skön söndag!

Kram

1 kommentar:

  1. Hej min vän.
    Jättesnyggt kort! Jag tycker du är jätteduktig!
    Jag har varit på studentfest och så har jag jobbat också denna helg, så något pyssel eller annat har jag inte hunnit med... har ont i huvudet som jag ska försöka ta hand om idag!
    Ha en skön dag min vän!
    Kram lene

    SvaraRadera