lördag 12 juni 2010

Så var det helg igen....Och fotbollsvm har börjat.vilken tur att den övriga familjen tittar på fotboll för då kan jag sitta och pyssla med gott samvete.Jag har idag varit och hälsat på hos Nettan en stund idag.Hon har haft sina Dt tjejer på plats som har visat upp alla sina fina alster.Och jag kan lova att de har varit produktiva.Där fanns verkligen en massa bra inspiration.Tack för det!!!

idag visar jag er 2st kort med samma stämpelmotiv.det är en av mina nya favvosar.Till det övre kortet så har jag använt mig av ett papper från pysselgumman och till det nedre ett papper från melissa frances.I övrigt så är de gjorda ungefär på samma sätt.Ha en fortsatt skön helg för det ska jag ha.

Kram

2 kommentarer:

  1. Åh så underbara sommar kort! jag älskar det översta då det är mina färger!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!
    Ja, det är bra med fotbolls vm, för man kan pyssla med rent samvete, ha,ha. Den stämpeln är verkligen somrig och fin. Jättefina kort. Kram Lena

    SvaraRadera