söndag 27 juni 2010

Det har verkligen varit en skön midsommar med ett otroligt vackert väder. Igår hade vi lite gäster här på middag .Eftersom att jag fyllde år mitt i veckan före midsommar så sparade vi det tills i går.Mycket god mat och många fina presenter fick jag.Min svägerskas familj var bla här med sin nyhemkomna dotter som bott och studerat i USA ett år var här.Svägerskan hade också sin son med flickvän från Los Angeles också med sig .Så har blev det att ptrat en hel del engelska vilket inte är min starka sida men det är kul att ändå få "träna sig lite".

Tidigt imorgon bitti som kommer den förlorade sonen hem från Öland.De har verkligen haft en underbar resa.Undrar bar hur det ska gå för honom att börja sitt sommarjobb klockan 8 imorgon bitti för jag tror mig veta att det inte blivit särskilt mycket sömn för de.

Jag har gjort några Losar den senaste tiden.Är inne i en sån period just nu.Det är alltid kul att börja med det när man har nyframkallade kort att bita i.Denna Lo är från yngste sonens konsert här på musikenshus i våras.Papperen till denn Lo kommer från kaiser.Nä nu ska jag äta en lite tidigare middag idag(måste ju äta upp alla resterna)och sedan ska jag se på vm matchen mella Tyskland och England.

Ha det gott så länge!
Kram

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Wow vilken supersnygg LO du har gjort på konserten!!
    Ja visst är man "halvknackig" när man inte har pratat engelska på ett tag, man det är alltid bra att få öva sig lite, eller hur?
    GRATTIS på födelsedagen i efterskott, hoppas du hade en underbar dag och fick mycket scrapgodis i present!! :) Ha det så bra.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera