måndag 21 juni 2010

BRÖLLOP

Så har Kronprinsessan Victoria fått sin prins till slut...De var ju helt underbart vackra och en och annan tår fick jag nog fälla under bröllopet på tv i lördags.Kunde dock inte se hela bröllopet live eftersom yngste sonen hade fotbollscup i stan just då naturligtvis.Så då är det tur att videon finns.I söndag hade Nettan sommarfest med pyssel och jag var naturligtvis där.Det var otroligt trevligt och mycket god mat.

Jag fick en beställning poå ett bröllopskort till ett par som faktiskt också skulle gifta sig i lördags. Så stort grattis till dem.Så här blev kort och beställaren var otroligt nöjd så det var kul.Papperet som jag använt är från viva gandes fina bröllopsserie.

Sedan måste jag också få tala om att min älste son och hans band har vunnit en låtskrivartävling och som pris i den vunnit en resa till Öland.De åker nu redan på onsdag.Så ni kan tro att man som mamma är otroligt stolt över honom.Nä nu ska jag gå och ta hand om rabarberdricka som håller på att droppa i silduken just nu.

Stor kram till er så länge!

2 kommentarer:

  1. Åååååh så vackert och romantiskt kort du gjort, tror jag det att beställaren blev nöjd!! :)
    Ja visst var Viktoria vacker och så lyckliga dom såg ut!! :)
    Vad roligt att din son vunnit i en tävling, självklart förstår jag att du är stolt nu!! :)
    Vill önska dig en riktigt trevlig midsommar!
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  2. hej vännen!
    Underbart vackert kort!
    Ja du, tänk att man som mamma blir så glad när ens barn lyckas. Grattis till sonen min vän!
    Vill önska dig en trevlig Midsommar!
    Massor av kramar från Lene

    SvaraRadera