onsdag 30 juni 2010

Ännu en Lo.....

Så är det dax att uppdatera lite igen.För trots att det nu är sommar och semestertider så pysslar jag en hel del ändå ska ni tro.Tänkte att jag skulle visa er ännu en Lo som jag har gjort.Denna lo har jag gjort med älste sonen när han gick ut nian nu i Juni.Han tyckte att det var sååå skönt att grundskolan äntligen var avklarad.så nu laddar han för gymnasiet istället.Papperen som jag använt till denna Lo är ifrån maja designs nya serie sommartider som du bla kan hitta hos Nettan.Det finns flera underbara papper i denna serie som alla har just sommar som tema och jag kan lova att det är verkligen underbara allihopa.

Nu ska jag först grädda våfflor och sedan återgå till pysselrummet igen....

Ha det superbra!

Kram

1 kommentar:

  1. Jättefin och somrig Lo du har gjort på sonen, förstår att han är glad att sluta skolan och ha sommarlov!! :)
    Maja designs papper är så fina och dom nya är verkligen somriga och i så härliga färger!
    Hoppas du har det bra i solen och värmen, själv sitter jag på min skuggiga altan och njuter i fulla drag just nu. Det här är livet!! :)
    Mmmm våfflor som är så gott, synd att det är så långt till dig annars vore jag där på två röda sekunder. Hi hi. :D Ha det så underbart vännen.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera