måndag 14 juni 2010

Nydesignad blogg....

Så har jag sommarpiffat min blogg lite.Inte för att det är särskilt mycket sommar ute men iallafall så finns det ju en förhoppning om att det ska bli lite bättre.På söndag ska jag på sommarfest med pyssel hos Nettan.Det finns fortfarande några platser kvar om någon är intresserad.Det ska bli SÅÅÅÅÅÅÅÅ kul.

I slutet av maj så firade jag och min man bröllopsdag.Tänk att vi har varit gifta i hela 18år iår.Tiden går ju verkligen så fort.Jag minns den dagen som om det var igår vi gifte oss.När jag uppvaktade honom så fick han detta kort.Papperet kommer även denna gång ifrån pysselgumman.Tur att Nettan har fått hem fler av dessa papper för de är ju såååå underbara allihopa.Måste absolut köpa fler.....

Nä nu ska jag gå och sätta igång en sats med rabarberdricka.Ha det gott så länge!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Vilket underbart kort du gjort till din man!! :) Dessa papper är ju så underbart söta och fina, jag är också en lycklig ägare till några av dom. Till hösten var det 18 år sen min gubbe och jag träffades, vilket sammanträffande att det nu är eran 18 åriga bröllopsdag. ;)
    Din blogg har blivit så sommrig och fin så woooooow, visst är det kul att förnya sig lite ibland?! :) Ha det så bra.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!
    Åter igen ett underbart vackert kort!
    Jättefina papper som passar perfekt för detta!
    och grattis till bröllopsdagen!!
    Kramizar från Lene

    SvaraRadera