måndag 31 maj 2010

Dopkort.....

Jag har fått en beställning på ett dop kort till en liten tös som ska få heta Ella.Eftersom att magnolia nu har släppt så fina prinsess och prinspapper så valde jag det i rosa till detta kort.Dessa superfina papper fins att köpa hos scrapbooking4you.se Jag valde att använda mig av ett ljusare rosa cardstock till själva kortet och ett vitt cardstock under mönsterpapperet och till den söta kanten som jag stansat med Martha Stewart doily dots.Tillsammans med blommorna så valde jag också att sätta fast en liten gunghäst som jag knutit fast i en bit floss.Så nu kan jag bar hoppas att beställaren blir nöjd.

Imorgon bär det av till pysselträff hos Nettan igen.Det ska bli kul att träffa fler lyckliga pysslare.Det kommer nog som vanligt att bli supertrevligt.Nä nu ska jag packa det sista till träffen och sedan blir det sängen Gonatt!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Åååh så vackert dopkort!! :)
    Du är så himla duktig att få till blommgrupperna. Gunghästen är jättesöt.
    Hoppas du också har fint sommarväder, solen skiner här hos mig men det är inte så varmt än och det blåser kraftigt.
    Nu vill jag ha riktig sommar.
    Ha det så bra och hälsa till Nettan.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera