torsdag 6 maj 2010

Kort i brunt och turkost.....

Det har verkligen varit omväxlande väder nu i några dagar.Ibland regn,ibland sol och ibland snö osv.Nu vill jag ha lite värm ute så att all växtlighet börjar grönska.Jag känner mig lite less på allt brunt nu.

Nu har iallafall fotbolls säsong utomhus börjat på allvar med första seriematchen på söndag.För mig känns som att sommaren faktiskt är på väg när fotbollen startar.Kortet som jag visar er denna gång är ett sånt där bra att ha kort.Jag brukar nämligen försöka att ha en del grattis kort färdiggjorda här hemma.Man vet ju aldrig när man kan behöva ett.Jag har använt mig av de underbart vackra nya papperen från kaiser kraft.Och som vanligt så har jag köpt dem hos Nettan

Ha ett bra slut på veckan!

Kram.

2 kommentarer:

  1. Turkost och brunt är snyggt ihop. Tycker mycket om ditt kort. Att ha kort på lager är inte fel. Hoppas som du på vårens ankomst. Här bara regnar det och är så kallt. Ha en bra helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vilket jättesnyggt grattiskort du har gjort!! :) Du har så många jättefina stämplar, från Inkido va?! Jag undrar också vart våren tog vägen, här är det kallt och blåsigt varje dag, solen har jag inte sett på flera dar heller. Brrr.
    Ha det så bra och ha en jättemysig helg.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera