torsdag 13 maj 2010

I vågornas skum.....

Så har det  äntligen blivit lite bättre väder igen.Skönt med lite värme nu när det är långhelg och allt.Sent igår kväll vinkade vi av älste sonen vid tåget.Han och hans klass ska åka på klassresa till Göteborg.Det kommer nog att få det superbra där nere.Våren har nog hunnit komma lite längre där.Tidigt måndag morgon kommer de tillbaka.Så då blir det bara att fara hem och duscha och äta frukost och sedan beje sig till skolan igen.Det kommer nog att vara ett helt gäng med trötta ungdomar i skolan den dagen.

För att riktigt få längta till sommaren så visar jag er en Lo som jag ganska nyligen gjort men glömt att visa er.Fotot tycker jag är så härligt.Det är tagit ibland vågorna i Turkiet där vi var förra sommaren.ganska enkelt gjord men mina killar gillar inte direkt blommor och bling (som deras mamma gör).Papperen är iallafall Maja Design.

Ha en fortsatt skönt helg och låt oss hoppas att det underbara vädret håller  i sig.

Kram

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig LO, jag blir nästan sugen på att bada fastän jag nästan aldrig gör det:D
    //Karina

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vilken härlig Lo!! :) Underbart foto på den, åååh vad jag längtar till både Turkiet och att bada i havet när jag ser denna Lo!! ;)
    Vart i turkiet var ni nånstans?
    Så mycket fint du hunnit göra nu när jag varit bloggledig, du har varit riktigt flitig. :)
    Nu har jag ställt till jobb åt dig igen, lämnade nyss in en beställning hos Nettan. ;)
    Ha det så bra.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera