söndag 2 maj 2010

Hoppas att ni har en skön helg med god mat och mycket avkoppling.Själv har jag äntligen fått flytta in i mitt nya pysselrum.det är så roligt så att jag har verkligen bott där inne de senaste dagarna.Och har fått en hel del gjort också.Bildbevis på detta kommer senare.Eftersom att det inte har varit så bra väder heller så känns det helt rätt att bara få bo i pysselrummet.

Jag har faktiskt gjort en lo igen.Det blir inte så mycket av den varan men denna gång har jag använt mig av en bild från i somras på en prästkrage.Så färgerna till denna lo blev lite i vårens tecken.Jag har faktiskt gjort ännu en lo men den ska jag visa er senare när jag har fotat den.

Ha nu en forsatt skön helg!

Kram

3 kommentarer:

  1. Snygg Lo i milda fina färger. Jag är inget "höjdare" på att göra LO,s. Blir inte ofta. Tycker det är roligare att göra kort. Ha en bra kväll. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Så fin LO och vad härligt med ett nytt pysselrum!!
    Jag spenderar nog mest tid i mitt pysselrum än något annat rum i huset (inkl. sovrummet haha ;P).

    ha en härlig dag!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  3. Åååååh vilken ljuvlig Lo, härliga milda färger, så vacker!! :)
    Lyckliga dig som har fått ett eget pysselrum bara för dig själv så roligt!! Jag är inget avis heller, näää då, bara massor. ;) *Skrattar*
    Det måste vara underbart härligt, jag vill också ha ett eget rum, just nu huserar jag i det rum vi har till kontor, och det är iaf. bättre än tidigare då jag satt i köket.
    Jag vill tipsa dig om en tävling jag ska ha, på fredag kommer det inlägget i min blogg. Hoppas du vill vara med!! :)
    Ha det så bra.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera