torsdag 17 februari 2011

Lider mot sitt slut....

Så lider ännu en vecka mot sitt slut.Tänk snart har heka februari också gott så det finns hopp om att det kanske ändå snart blir vår.Men tittar man ut genom fönstret så kan man iallafall inte tro det.För det är verkligen supermycket snö ute och som om inte det var nog så har vi ju haft det jättekallt nu också.Idag visade termometern (bara)-26 grader.

Eftersom att Brunkullan nu har lagt ut fler av mina alster som gäst DT så tänkte jag idag visa er ett kort som man även kan hitta på deras blogg.Detta kort gav jag till min svärmor som fyllde år i januari.Brunkullan kommer att visa ytterligare ett sista alster från mig senare.

Den här helgen trot eller ej ser faktiskt ut att bli rätt lugn.Så här i slutet på innebandysäsongen så avtar matcherna allt mer.Söndagen kommer dock att innehålla lite innebandy då båda sönerna spelar varsin match på olika håll samtidigt så maken och jag får dela på oss.Detta blir dock lite problem eftersom att vi bar äger en bil men jag tror att det ska lösa sig ändå.
Hoppas att ni också får en lugn och skön helg!
Trevlig helg!

Kram

4 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt kort! Älskar den virkade kanten, du är RIKTIGT duktig!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Wow ett sånt superfint kort, motivet är helt underbart och det är så himla fint med din virkade kant runt om det!! :) Sååå ljuvligt!! :)
    Ibland är jag faktiskt väldigt glad att jag bor där jag gör, särskilt när jag läser vad ni har för temperatur däruppe. ha ha :D
    Vi har oftast lite varmare här hos mig. ;)
    Ha en jättetrevlig helg vännen.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  3. Snyggt och härliga detaljer!!!!
    Magnolia "spetsen" är ju bara för läcker.
    Ha en skön helg, med mycke pyssel ;);)
    Kramar, Britt-Inger

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt med den virkade kanten. Vad duktig du är att få till det. Ditt kort är så snyggt. Ha en bra helg i kylan. Kram Lena

    SvaraRadera