tisdag 8 februari 2011

Första DT alstret......

Som jag berättade om i förra inlägget så har ju jag haft förmånen att få vara gäst DT hos Brunkullan under januari och eftersom att de nu har lagt ut mitt första alster på sin bloggsida så kan jag ju nu visa er mitt första alster.Jag valde att denna gång prova på att göra ett sk.ramkort.Det syns inte så tydligt på nilden men ramen runt har en liten distans till det övriga.Viket jag hoppas ska synas bättre på denna detaljbild.
Detta var en helt ny ide att göra kort på och det var jätteroligt så jag kan lova att jag kommer att göra fler efter den modellen.Stämpeln som jag använt är ifrån stempelgledes nya serie med flera superfina textstämplar med engelsktext.Och de stämplarna kan du så klart köpa hos Brunkullan. Papperen som jag använt kommer också därifrån och är från Maja designs senaste serie "ska vi fika".Den serien innehåller superfina papper i både brunt,grönt och lila.Jag älskar de allihopa!

Ha en fortsatt bra vecka!

Kram

4 kommentarer:

  1. Jättefint! Jag älskar också de papprena, de förgyller varje kreation!

    SvaraRadera
  2. Grattis till att vara DT!! Det är alltid en förmån och jag kände mig så otroligt stolt!

    Vilket underbart kort du har gjort!

    kram//Anna

    SvaraRadera
  3. Otroligt fin. Gillar dina rena fina alster.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ett supersnyggt kort du har gjort. Vilken snygg textstämpel du har använt.Snyggt dekorerat. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera