fredag 5 november 2010

Trevlig helg....

Jag vill med detta julkort önska er en skön allhelgona helg.Jag har själv tänkt att bege mig till både min älskade farmor och svärfars grav för att tända ljus.Tycker det är så mysigt att få tänka på sina kära som inte längre finns kvar bland oss och se alla ljus på kyrkogårdarna.

till detta kort har jag använt mig av magnolias nya julpapper som jag tycker är superfina.Så det blev ett traditionellt julkort i rött och vitt.Här har det fallit några små fjun till snöflingor så att är lite ljusare ute igen.tror dock inte att den ligger kvar så länge,utan kommer säkert att regna bort.För det brukar alltid regn till allhelgona ,just när jag står på kyrkogården och ska tända mina ljus.Det är väldigt svårt att få fyr på dem för allt regn.men vi får se,det kanske blir annorlunda i år.

Ha nu en skön allhelgona och tänk gärna på era nära och kära lite extra i helgen.

Kram

4 kommentarer:

  1. Wow vilket jättefint julkort, rött och vitt - det ger riktig julstämmning det, underbart!! :)
    Vill du så kan jag stansa ut lite stjärnor till dig, men då behöver jag få din adress. Säg bara vilka färger du vill ha dom i så fixar jag det vännen. :) Ha en riktigt underbar och trevlig helg du med.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  2. Åååååh så vackert, riktigt jul lyser det om det!
    Eftersom jag ska iväg hela dagen imorgon har jag varit på kyrogården med ljus och krans till min mans grav idag!
    Visst är det en viktig helg att gå dit!
    Ha en skön helg min vän!
    Kram lene

    SvaraRadera
  3. Snyggt papper det där och även stämpeln är riktigt fin. Så ditt kort, tycker jag mycket om. Jag har varit på kyrkogården nu och gjort lite fint där. Är en fin och viktig helg det tycker jag. Ha en bra helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Vilken supersöt stämpel :)

    SvaraRadera