onsdag 3 november 2010

Lill-lördag....

Nu har halva vecka redan gått med andra ord så är det lill-lördag idag.Ska bli skönt med helg igen.Denna vecka ska jag även jobba på fredag(brukar annars alltid vara ledig då) eftersom att jag har bytt dag och ska vara ledig en dag nästa vecka istället.Har nämligen lovat min älskade mamma att följa med henne till Ikea i Sundsvall.Hon kör och jag bara åker så det klart att jag nappade på det.Det ska bli superkul att se alla nyheter och jag tror också att de har plockat fram julsakerna.Inte för att jag direkt har nån julkänsla men däremot så älskar jag julen och allt vad den tillhör.

Så mitt i denna icke julkänslan så bjuder jag er på ett julkort.Papperet som jag använt kommer från 3ndy papir och den söta nallestämpeln har jag lånat av en mycket god pysselvän.
Igår åkte jag förbi hos Nettan och även denna gång så blev det en hel del saker som fick flytta hem till mig.Jag köpte bla lite mera julpapper.Egentligen så behöver jag nog inga fler men det är ju såååå roligt med papper.

Tack för titten och var rädd om er!

Kram

4 kommentarer:

  1. Vilket underbart julkort du gjort vännen, jättefina papper och en jättesöt julnalle!! :)
    Jaa tänk så roligt det är att handla papper, särkilt julpapper, jag har massor och ändå köper jag nya hela tiden. haha :D Va "knäpp" man är. hihi ;) Hoppas allt är bra med dig vännen?!
    Ha det bäst!
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  2. Sååååå snyggt, en sån härlig stämpel och så snygga papper! ja du, det är inte lätt att låta bli alla snygga papper!
    ta hand om dig vännen!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  3. Underbart kort med underbart söt stämpel och jättesnygga papper:) Ha en toppen dag, kramar från lilla Inger:)

    SvaraRadera
  4. Åh vilket snyggt papper. Allra helst det med hjärtat. Jag tror det är tur att jag inte har någon scrapbutik i närheten. Min plånbok skulle inte tåla det. Men det är superkul att kolla på papper, jag håller med. Var till Magnolias butik i Borås igår. Hade en hel del papper med mig hem. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera