söndag 21 november 2010

Knäckstrutar

I går stod jag på en julmarknad som anordnades av Nettan.Jag hade hyrt ett bord där för att sälja en del av de saker som jag skapat.Jag har bla gjort några sånna här strutar som jag kokat knäck till och fyllt med.De var dekorerade på lite olika sätt  allihopa.Här ser ni hur 2 av de såg ut.Försäljningen är ju inte så mycket att tala om men det var iallafall många besökare.Så jag känner mig mer än nöjd ändå.

Den här dagen hat mest bestått av att återhämta krafterna för ännu en arbetsvecka och innebandy.Jag har även tillbringat en del tid i tvättstugan.med 2 söner i huset som tränar flera gånger i veckan och dessutom har matcher på helgen så kan ni förstå att det blir en hel del tvätt hos oss.Resten av kvällen ska jag bara slöa i soffan och titta på ensam mamma söker....

Hoppas att ni får en fortsatt bra söndag!

Kram

6 kommentarer:

  1. ÅÅÅH, de där knäckstrutarna var verkligen fina!
    Vad är det för papper du har använt dig av?
    De var i alla fall jättefina.
    /Alva

    SvaraRadera
  2. Jättesöta strutar du har gjort. Nu blev jag sugen på knäck som är så gott. Du får ha en bra vecka. Här snöar det för fullt idag. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Vilka söta strutar du har gjort!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  4. Sett dom "live" och jag lovar, dom är så söta så....Och vem längtar inte på knäck.... ;);)
    Har dom kommit;);)
    Kramen.

    SvaraRadera
  5. Ååååå vilka fina julstrutar och med knäck i som är så gott!! :) Hade bara julmarknaden varit närmare mig så hade jag kommit dit och köpt en strut av dig såklart!! Så roligt att du är nöjd med försäljningen, det är kul när allt flyter på bra. Här har det varit ett förskräckligt väder hela dan och jag tror det vräker ner fortfarande. Har busvädret kommit upp till er än eller blir det i morgon kanske? Usch, det är inget vidare så räkna med att vara inne.
    Ha det så bra vännen, ha en fortsatt bra vecka.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Idag är det ett ännu värre väder här och min kropp mår förstås inte nåt bättre av detta busväder. Förstår att inte du heller mår nåt bra nu när detta kanske är på gång hos er.
    Du har kämpat så hårt till julmarknaden så du är förtjänt av lite scrapledigt tycker jag. :)
    Utstansningen till mig är det absolut ingen brådska med utan ta det sen någon gång när du känner för det, jag har så jag klarar mig ändå förstår du. Så ta det lugnt nu och vila lite, det är du värd!! :)
    Hoppas ni slipper vårat oväder.
    Ha det så bra vännen.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera