fredag 12 november 2010

Mer pysselgumman.....

Så är det helg igen och jag håller som bäst på att försöka packa och organisera vad jag ska ta med mig till pysselträffen imorgon.Ska bli supertrevligt att få träffa en massa människor som liksom jag brinner för detta med pyssel.Det är alltid lika kulatt få träffa trevliga människor och utbyta idèer och det brukar också bli en hel del skratt.Det här med att organisera och försöka tänka på att inte ta med sig hela pysselrummet är jag inte så särskilt bra på (skrattar).Hur jag än försöker så tar jag alltid med mig en massa saker som jag aldrig använer och saker som jag vill använda har jag inte med mig.Detta är verkligen typiskt mig....
Kanske är det fler som känner igen i detta.

Har också haft besök av min älskade lilla mamma idag och det är alltid trevligt.Man får verkligen passa att umgås med dem så länge man nu får ha dem kvar.För att livet kan slut fortare än man kan tro vet man ju.Så passa nu på att umgås med era älskade pappor på söndag när det är farsdag.Själv hinner jag inte besöka min på söndag så det får bli vid ett senare tillfälle.Han finns ju ändå i mina tankar och jag kommer att ringa till honom iallafall.

Idag visar jag er ännu ett mina julkort som jag har gjort av pysselgummans fina julpapper.Tomtebilden som jag använt är från en påse med julvintagebilder som jag köpt hos Nettan.
Ha en underbar helg!

Kram

4 kommentarer:

  1. hej vännen!
    Jättesnyggt kort, jag älskar den bilden!
    Du har helt rätt i det du skriver. Jag har inga föräldrar kvar i livet, men det hade varit skönt att ha det!
    Ta hand om dig!
    kram lene

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Lene. Jättevackert kort du har gjort. Den bilden är verkligen fin. Ha det nu så trevligt på träffen och packa inte mer än du kan bära,ha,ha. Trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. ÅÅåh så snyggt :D
    Jag ääälskar pysselgumman papperen!!
    Kram kram och hoppas ni har kul imorgon *avis*

    SvaraRadera
  4. Ett stilrent o fint kort du gjort, härliga papper. Hoppas du får kul på pysselträffen. Jag är likadan, vill gärna ta med mej allt från pysselrummet om utifallatt jag skulle vilja använda det:).

    SvaraRadera