fredag 27 augusti 2010

Ett grattis kort......


Så var det fredag igen.....och vars tog denna vecka vägen då?En sak som jag tycker är bra är att barnen nu har börjat skolan igen och med det så kommer alla rutiner igen.Tänk att man nu har fått så stora barn.En som börjat 7:an och en som börjat gymnasiet så det kommer nog bara att säga pang!så har de flyttat hemifrån också.Minns det ju som igår när de föddes.....

Här kommer ett annat kort som jag gjorde i lördgas på pysslet hos Nettan.Papperet till detta kort kommer från pagoni.De har massor med ljuvligt vackra papper i sin butik.Nä nu måste jag gå in i pysselrummet och förbereda för konst och hantverksmässan i morgon.
Ha en underbar helg alla!

Kram

2 kommentarer:

  1. Åh vilket vackert kort vännen!! :)
    En till jättefin stans har du skaffat också. Gillar den mycket!! :)
    Vi kommer förmodligen på onsdag men exakt vilken tid är så svårt att säga på förhand.
    Kan jag göra så att jag hör av mig till Nettan när vi är i Ö-vik och så ringer hon till dig och talar om att vi är på väg?
    Ha en jättetrevlig helg nu och ha så kul i morgon.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Så fantastiska fina kort du har gjort! Har varit här och kikat, men jag har varit dålig på att lämna kommentarer, I´m sorry!

    Gå in på min blogg...du har något där att hämta om du vill!

    kram/Anna

    SvaraRadera