måndag 2 augusti 2010

Ett grattis kort i turkost......

Här har det blåst nu i flera dagar som värsta höststormarna.Fast det klart vi går ju mot höst nu snart . Vi är nu inne på makens sista semestervecka nu och jag tycker faktiskt att det ska bli lite skönt när barnen börjar skolan och maken jobbar så att det blir lite rutin på dagarna igen.I veckan har jag förövrigt firat maken som fyllt år och hunnit vara med yngste sonen på fotbollscup hela helgen.

Kortet som jag visar er idag  skickade jag till min kompis som fyllde år i början av juli.Text stämpeln är ny inköpt och jag gillar verkligen dess budskap.Det vackra mönstrade papperet är ifrån landet i väster-Norge. Helgen 21-22 aug  ordnar Nettan en pysselträff som ni bara inte får missa.Självklart så ska jag dit och jag hoppas att verkligen att vi ses där.Ha det gott så länge!Ska försöka uppdatera lite oftare nu.

Kram

1 kommentar: