onsdag 28 juli 2010

Nu har det varit lite sämre väder i några dar med bla regn och åska.Så då passar det ännu bättre att sitta inne och pyssla.Jag vet att en del drar lite på pysslet under sommaren men för mig så är mitt pyssel avkoppling för mig så jag pyssla även nu.

I måndags så firade vi äldste sonen som fylt 16 år.Tänk att det är så länge sedan han var i min mage.Det är ju hemskt så fort åren går och vi med dem....

Idag visar jag er ett av korten jag gjort av magnolias söta papper och mitt senaste stämpel inköp också.Som jag har berättat om tidigare så har jag ju nu börjat måla mina motiv med distresser ,så även denna gång.Men nu måste jag återgå till div göromål här hemma.Ha det gott så länge!

Kram

4 kommentarer:

  1. Vilket jättefint kort du gjort!! :)
    Vilken fin stämpel du har köpt, och praktisk verkar den också. Kan användas vid alla årstider och tom. vid jul, det är ju kanonbra!! :) Så snyggt du färglägger dina motiv, lycka till med distresserna i fortsättningen! Jag tycker dom är svåra att färglägga med, jag har prövat men det verkar inte vara nåt för mig, jag håller mig nog till mina pro markers. Det verkar säkrast hi hi. ;)
    Undrar också... hur jobbar du till veckan, den som kommer?
    Ha det så bra.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  2. Åhhhh så flott kort!
    Tilda er jo så nydelig, og flott malt!
    Lekkert design :)
    Klem fra Maya

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Tack, nu vet jag att det är måndag och torsdag du jobbar, för du hade skrivit både att du jobbade och var ledig på onsdagen men inget om torsdagen i ditt mail. Hi hi ;) Så här stod det... Sedan vecka 31 kommer jag att vara ledig tisdag och onsdag annars så jobbar jag 10,-13,30 både måndag och onsdag. *skrattar*
    Det är så lätt att blanda om dagarna, jag gör det hela tiden själv. hi hi.
    Vi ska försöka komma men jag lovar inget, det är kattvakten det hänger på, jag vill inte lämna katterna ensamma i flera dagar. Får väl hoppas att det löser sig på nåt vis.
    Ha det så bra.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  4. hej min vän!
    Underbart kort, ljuvliga färger och så snygg stämpel!!
    Ja så du ska ha besök av Lena BE, hälsa till henne är du snäll!
    Kramizar från Lene

    SvaraRadera