onsdag 21 juli 2010

En liten prinsessa.....

Hoppas att allt är bra med er i sommarvärmen.Själv är allt prima,kroppen mår verkligen superbra i denna värme.Ingen värk eller så....
Men man får inte vara glad över det nå länge eftersom att huvudet nu istället har börjat att värka.Tror att det är en kombination av nackskada och kvavt väder ute.Nu har jag iallafall prepparerat mig så att jag slipper värken åtminstone en stund.


Tänkte att jag skulle visa er en Lo som jag gjort till min kompis album som hon ska få om 2år när hon fyller 40.Jag måste börja i tid så att jag inte behöver känna någon stress över det mot slutet.Fotot föreställer henne lilla prinsessa.Papperet som jag använt kommer från maja designs serie crea diem som jag tycker är helt ljuvlig.


Nä nu ska jag återgå till mitt pysselrum igen eftersom det bara är strunt på tv ikväll.
Ha det gott så länge!

Kram

1 kommentar:

  1. Tusen tusen tack för det jättefina kortet, om du bara visste så GLAD ni gjorde mig!! :)
    Nu ska jag ta ett foto på det och så kommer det ut till veckan i min blogg.

    Jättefin Lo som du gjort, en toppen present kommer detta att bli!! Vilken kanonbra idé!! :)
    Massor med kramar från Lena

    SvaraRadera