fredag 16 juli 2010

Idag har jag och min familj varit i Övik. Mina barn träffade sina kusiner där på badet.Så jag och gubben fick lite bf för några timmar.Vi tog en promenad ner till hamnen och satt där vid bryggorna en stund med varsin glass.Sedan hann jag med besök både hos scraphuset och pagoni.det blev en del inköp gjorda så nu är det bara att pyssla.

Kortet som jag visar er denna gång är gjort av mariposas underbart vackra papper med fjärilar på.Textstämpeln kommer från vilda stamps och är en favorit.Nä nu har jag lite annat som måste göras .Ha det så bra i värmen.

Kram

1 kommentar:

  1. Hejsan. Va skönt att ha några timmar själv och kunde gå och handla lite! Vackert kort med vackert papper och visst är stämpeln fin, måste nog köpa den jag också!
    ha en skön vecka och var rädd om dig!
    Kram Lene

    SvaraRadera