lördag 10 juli 2010

I helgen har vi vännäsdagarna här och det är marknad,tivoli och bla musikuppträdanden både på dagarna och kvällarna.Både idag och imorron så ska min man och äldste son spela och sjunga där .Så idag har jag varit där och lyssnat på dem .Jag hade med mig videokameran också så nu finns det även dokumenterat för framtiden.Vi har verkligen haft ett underbart väder här nu i flera dagar.Och för min del så får det gärna fortsätta eftersom att min kropp mår så bra i värmen.Den värker inte lika mycket då.

Trots det fina vädret så har jag pysslat en hel del.Jag har bla börjat måla stämpelmotiv med distresser och det är ju hur kul som helst.Så jag sitter i mitt pysselrum och målar medans övriga familjen har tittat på fotbollsvm på tv.Kortet som jag tänker visa er idag är just ett av dessa som är målat med distresser.papperet denna gång är ifrån maja designs nya serie sommar.Tyvärr så blev bilden lite suddig.Nä nu ska jag gå och ta hand om tvätten .ni får ha det så bra så länge i sommarvärmen.

Kram

3 kommentarer:

  1. Vilket mysigt kort! Inläggen blir långt mellan gångerna nu..det är sommar...men jag försöker att gå in då jag har tid!

    Ha en skön sommar du med!

    kram//Anna

    SvaraRadera
  2. hej vännen!
    Vilket underbart kort, snygg färgläggning!!
    Så skönt att du mår bra av värmen, det är ju inte så kul att ha värk!
    Själv är jag inte så förtjust i värmen!
    ha en skön dag och var rädd om dig!
    Kram lene

    SvaraRadera
  3. Åh så jättefint kort du gjort och så snygg du färglagt bilden!! :) Appropå det så skulle ju jag också sätta mig och färglägga idag, det hade jag ju glömt. Ha ha. :D Tack för att du påminnde mig!
    Så skönt att du mår bättre av värmen, det gör faktiskt jag med om jag får vara i skuggan, men inte i solen då blir det värre. Idag spelar det nog ingen roll vart jag sitter för här blåser det så förskräckligt och vääärker... usch.
    Ha en skön sommardag vännen!
    Kramar från Lena

    SvaraRadera