måndag 19 april 2010

Ny vecka

Ny vecka igen.hoppas att ni har haft en superskön helg.Själv har jag på lördagen varit på pysselträff hela dagen och på söndagen hade min yngste son avslutning med innebandyn.Där blev det match föräldrar/barn i sex olika lag.Själv så var jag en stöttande hejaklacksdeltagare.Efteråt sedan så åt vi pizza tillsammans allihopa-supertrevligt!Det blev några alster gjorda på träffen.Bilderna kommer sedan när jag hunnit fota.

Idag har jag varit till stan och lassa så då passade jag på att lämna över några beställning till min svägerska som jobbar där och samtidigt så fick jag några nya beställningar.Kul var också att jag fick träffa en del av dem som köpt mina kort.

Kortet som jag visar er idag har jag gjort av Maja Designs nya papper.Jag valde att måla ett magnolia motiv och sätta på också.Jag har inte använt mina magnoliastämplar på ett tag men nu när deras fina tidning har kommit ut så blir man verkligen inspirerad att använda dem igen.

Ha en forsatt bra dag!

Kram

2 kommentarer:

  1. Jättegulligt kort i fina färger. Ja men visst var det mycket fint i den nya Magnoliatidningen. Ser fram emot att få se vad du gjorde på träffen.
    Kram på dej.
    Petra

    SvaraRadera
  2. Så snyggt kort du har gjort.
    Du är såååå duktig!
    Har saknat dig här idag, det blev tomt utan dig. Tir att vi ses i morgon :)
    Kram Anette

    SvaraRadera