söndag 4 april 2010

BARNVAGN

Hoppas att ni har det bra nu under påsken när ni förhoppningsvis får vara lite ledig.Själv har jag och min man ägnat 2 dagar åt att röja och städa upp lite i källaren.Bla så har min tvättstuga fått sig en rejäl vår städning.Det är ju nu så trevligt att vara i den att man bara vill tvätt och så hela tiden.Jag som aldrig annars brukar tycka att det är så kul med just sånt.Så det har förhoppningsvis fått något bra med sig.Nu får vi se hur länge jag kan hålla det så fint.Jag brukar alltid få små högar med tex omaka sockar.

Tänkte att jag skulle visa er en barnvagn som jag gjort efter en mall som min pysselvän  hade.Jag tyckte att den som hon gjorde blev så himla fin att jag ville testa att göra en jag också.Här ser ni resultatet.Hon skulle ge bort sin till en vän som just fått barn.Men eftersom jag inte har någon sådan just nu så gjorde jag denna till mig själv bara för att jag tyckte att den var så söt.

Ha en forsatt bra påsk!

Kram

2 kommentarer:

  1. ÅHHHHH den är ju för söt, helt underbar!!!! Tror du man kan tigga till sig mallen?
    ha en bra dag min vän!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. Så otroligt söt vagn :)
    Kram Anette

    SvaraRadera