fredag 9 april 2010

Ett grattiskort i lila.....

Så var det fredag igen.Undrar vart denna vecka tog vägen.Tiden går alldeles för fort ibland och tyvärr så rinner åren också iväg .Så att man blir äldre för varje dag känns det verkligen som eftersom tiden går så fort.

Min svägerska fyller år nu i april så förra helgen firade vi henne och då fick hon detta kort.och för den uppmärksamme så kan jag meddela att det är samma kort som finns som inspiration nu i Nettans blogg.Jag bara älskar dessa nya glitterpapper från Bo Bunny.Det finns flera ljuvligt vackra papper i denna serie och man kan köpa dem allihopa hos Nettan.

Imorgon blir det ett stats besök och sedan resten av helgen blir det bara att slappa och ha det skönt.
Ha en superbra helg allihopa!

Kram

5 kommentarer:

  1. Jätte snyggt I love I!!
    Vill önska dig en trevlig helg!
    Kramizar från Lene

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort, den stämpeln tror jag nog jag ska köpa. Har kollat in den flera ggr, men inte kommit till skott.
    Tack för tipsen ang tombowsen. Ska testa det nästa gång.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  3. Hej. Kolla din mejl for jag har skickat lite information angande scrapbooking.
    Kram Erika

    SvaraRadera
  4. du har gjort det igen! Ett superfint kort med fina stämplar. Ha en bra helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Nyyydelig kort i herlige farger!
    Fortsatt god helg!
    Klemmer Ida:o)

    SvaraRadera