onsdag 14 april 2010

GRATTISKORT

EN mycket god vän till mig och min familj fyller år idag.STORT GRATTIS GUNNEL!!Vi ska uppvakta med detta kort och en stor bukett med tulpaner.Det är ju sä härligt nu när det finns tulpaner i massor att köpa överallt.Då märker man verkligen att det är vår.Papperet som jag använt till detta kort kommer från Kaiser Crafts senaste serie där alla papper är i brunt,beiget och turkost.Hela serien är helt underbara.Tur att jag har lagt upp ett stort lager så att jag klarar mig ett tag.Jag brukar ju göra så när jag hittar papper som jag verkligen gillar.Då köper jag ett par av varje för att inte riskera att de ska ta slut så fort.Nu ska jag fortsätta att njuta av det fina vädretså HA DET SÅ GOTT SÅ LÄNGE!

Kram

3 kommentarer:

  1. Ännu ett väldigt stilrent och fint kort. Det blir nog Gunnel glad för och tulpaner är ju alltid roligt att få. Härligt papper, håller med dig, och turkost och brunt är så läckert ihop.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  2. Ditt kort är supersnyggt. Gillar färgerna. visst är det bra att köpa på sig ett lager av papper man gillar. jag brukar bli irriterad på mig själv att jag bara köpt ett. Ska man altra något, så går det ju oftast åt fler papper..
    Hoppas solen skiner på dig idag med. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Vilket ljuvligt kort. Underbara färger.
    Kram Anette

    SvaraRadera