fredag 19 mars 2010

Trevlig helg....


Tänk idag är det fredag och vart tog denna vecka vägen då...veckorna går ju sjukt fort nu.Snart är det redan april.har pysslat en hel del de sista dagarna ,bevis kommer senare.

Jag tänkte idag visa er den andra Lon som jag gjorde under Nettans pysselinvigning i lördags.Denna gång är det min älste son som åker parashooting i somras när vi var i Turkiet.Han fick det som en present på sin femtonårsdag som vi firade där nere.Han kom sjukt högt upp i luften,inget för hans höjdrädda mamma.Vi fick som tur var vänta nere på stranden.Fast han älskade sin present.För er som inte känner min älskade son så kan jag berätta att han verkligen älskar äventyr.Vad ska det bli av honom tro.....

I helgen blir det lugnt med några säsongsavslutande innebandymatcher och så har vi blivit bortbjudna på middag på söndag-skönt att inte behöva varken laga mat eller komma på nåt att laga till middag den dagen iallafall.
Ha en underbar helg allihopa!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar