måndag 15 mars 2010

Pysselträff....


Så var det ny vecka igen.Ännu en dag med strålande sol och vackert väder.Fast det var ändå rätt så kallt imorse. Termometern stod på -20 när barnen skulle gå till skolan.

Tänkte att jag skulle berätta om i lördags när Nettan hade fixat en pysselträff och isamband med den också en invigning av sin nya fina affär här i Vännäsby.Drygt 20st pysselsugna tjejer träffades och hade verkligen en toppen dag med mycket skratt och "shopping".Tyvärr så skulle man ha haft en ännu mycket större plånbok så att man kunde shoppa ännu mera.Det sägs ju att man "shop til you drop".

Jag hann inte göra så mycket men två los ett halvfärdigt kort blev det iallafall.Man måste ju ha till att titta sig runt för att se vad alla andra pysslar med också och sedan så måste jag ju prata och umgås en del också.

Jag tänkte visa er en av dessa lo idag så får ni se resten sen.
Ha en underbar dag isolen!

Kram

3 kommentarer:

  1. Tack för titten och de fina orden i min blogg.

    Jag hade åxå jättetrevligt i lördags. Det blev verkligen super i de nya lokalerna. Jag återkommer gärna dit på pyssel.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Tack för en trevlig pyssellördag! Åkte på en tvådagars migrän efter det men det var det värt. ;o)Lär ju inte må nå bättre efter Ö-vik heller...

    Titta så fin din LO blev. Du kan visst! Vad är det för "piffiga" svarta blommor nere i högra hörnet?
    Kram
    A

    SvaraRadera
  3. Åååh så supersnygg Lo du gjort!! Toppenfin! :)
    Har precis kikat i Nettans blogg och där såg jag att du vunnit. Tjoho! Stort Grattis vännen!! Va roligt! Hoppas att allt är bra med dig?!
    Kramar från Lena

    SvaraRadera