onsdag 24 mars 2010

NYA PAPPER

Hos scrapbooking4you har det kommit hem en hel massa otroligt vackra papper.Köpte ett gäng innan helgen som jag har pysslat med i helgen.Det första alstret blev ett kort med de superläckra papperna från kaisercraft i brunt och turkost.Hela serien innehåller hela 9 st dubbelsidiga papper så det blit många alster gjorda av det.Jag gillar verkligen dessa papper och framför allt så gillar jag brunt och turkost ihop .Det är superläckert.Som stämpelmotiv så tog jag min nyköpta textstämpel och min favorit kalenderstämpel.Till sist lite rosor och stickles.

Ha en fortsatt skön vecka!

Kram

3 kommentarer:

  1. Åh, så snyggt. Ser ut som det papperet jag inte köpte idag. Attans också. ;)

    SvaraRadera
  2. Hjälp så mycket snyggt du skapat sen jag tittade in senast! detta kort är verkligen snyggt, färgerna så härliga!
    Kram lene

    SvaraRadera
  3. Åh så jättesnyggt kort!! Både detta och det i förra inlägget. Så snygga papper och så superfina stämplar och stansar du har!! :D Verkligen läckra!! :)
    Ha det så bra och ha en jättetrevlig helg.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera