onsdag 10 mars 2010

Jag var ju så glad att solen kommit fram fast nu snöar det istället:( Har varit på min arbetsträning idag som vanligt och det är så roligt att jag nästan inte vill gå hem.Men jag måste försöka tänka på mitt eget bästa så att jag orkar.

Jag har inte ännu så mycket pyssel att visa upp i blogg men det beror inte på att jag inte pysslar utan på att jag gjort en del presenter som jag inte kan visa förrän mottagarna har fått dem men jag lovar att ni ska få se dem senare. Får inte glömma att fota först bara.

Så går jag bara och laddar för Nettans invigningsfest med massor av pyssel på lördag.Det ska bli så himla kul att få träffa en massa trevliga pysslare.

Ha det bra i snövädret!
Kram

1 kommentar:

  1. Oj då, inte kul att det börjar snöa igen... nu vill vi ju ha vår!
    ha en bra dag!
    Kram lene

    SvaraRadera