tisdag 16 februari 2010


Så var det en ny vecka igen.I helgen har vi firat min son som fyllt tonåring och alla hjärtans dag.Denna vecka har även den börjat kall -23 grader imorse.Jag är nu väldigt less på denna kyla.Ännu påtagligare blir det när man har en kropp som verkligen värker när det är kallt. Idag är det fettisdag och dax för semlor.

Ihelgen har också det efterlängtande OS:et börjat.Som jag har väntat och längtat.Synd bara att vi inte fick så bra start i skidskytte som jag själv satt mina stora förhoppningar till.Men vad gör väl det när vi har Charlotte Kalla.hon infriade verkligen alla drömmar och tog GULD. För våra skidskyttar så kommer det ju fler lopp-idag tex så ska de ju åka jaktstart.Jag håller mina tummar och tår för att även de nu ska få lyckas.

Här visar jag det enkla kortet som jag gjort till min tonåring här hemma.Färgerna jag använt mig av är lime och svart.Papperen kommer ifrån kaiser.

Ha det gott och ta det lugnt med semlorana!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar