torsdag 18 februari 2010

Ett nyfött mirakel.....


Idag är det dax för pyssel hos Nettans igen.det är alltidlika trevligt att komma dit och pyssla.Man känner sig verkligen som en i deras familj.Det brukar också alltid serveras god mat och många supertrevliga pysslare träffar man ju också så klart.Jag ser verkligen framemot denna dag ,det var ju ett tag sedan jag var där och pysslade.

Min man kusin har idagarna fått en liten son och jag har gjort ett kort som vi ska skicka till dem.Papperen som jag använt mig av denna gång har några år på nacken och kommer ifrån 3bugs in a rugs.De har många fina och roliga mönster som lämpar sig bra till barn.Stämpelmotivet har jag fått stämpla från en pysselvän för länge sedan.Textstämpeln är alldeles nyinköpt från Nettan och en stor favorit hos mig.Här ser ni resultatet.

Ha en fortsatt bra dag i solen så hörs vi!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar