tisdag 9 februari 2010

äta tårta.....

Så var det en ny vecka .Jag hoppas att denna vecka blir lika bra som den förra.Har en del bestyr att göra eftersom min yngste son fyller 13 på fredag.Tänk att han redan hunnit bli så stor.Så det blir för att fira honom på fredag och sedan med släkten på söndag.

Jag håller ju (som jag berättat om tidigare) att göra ett album som en av mina bästa vänner ska få.Jag dekorerar albumblad till ett album för 30x30 blad. Albumet ska hon få den dag hon fyller 40år och tänk att då har vi varit vänner i 34år.Och vi har verkligen gjort allt tillsammans. Det känns helt overkligt att det gått över 30 år sedan vi lärde känna varandra,åren går ju så fort....
.....Och vi med dem,tyvärr.

Jag har valt att denna gång göra en lo där hennes dotter får stå i centrum.Papperet som använt mig av som bas kommer från Webster Page.De har flera helt ljuvliga papper som man faktiskt inte behöver dekorera som mycket för de är så fina i sig. Fotot är från i somras när vi firade en gemensam vän som fyllde 40.

Ha det gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Åh så jättefin Lo!! Papperet är helt underbart, dom är sååå vackra dom från Webster Pages, och man behöver inte så mycket dekos till dom. Som väl är, hi hi... ;) Jag har också köpt ett gäng papper av detta märke som jag ska ha till ett mini album sen. Men det ligger på is än så länge. Ha det så bra.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar present! Hon blir nog överlycklig det skulle jag bli!

    Det är så roligt att få se vad andra har gjort för nå och på så sätt få lite inspiration, men jag har inte kommit mig för att göra LO´s på "riktigt" har endast gjort ett fåtal sådana. Jag har massor av kort som borde sättas in men jag skjuter upp det hela tiden.

    Hoppas att du känner dig bättre nu.

    kram//Anna

    SvaraRadera