söndag 7 februari 2010

Lenas färgutmaning.....



Jag har hoppat på Lenas utmaning om att bara använda färgerna gult,grönt och orange.Det var jättekul och jag känner mig rätt nöjd med resultatet trots att det inte direkt är mina favvofärger.

Papperet som jag använt mig av är från scribblescrabble och är alldeles nyköpt hos nettan.Hon har fått hem en hel hög med ljuvliga nya papper.Direkt när jag såg detta så tänkte jag att det skulle passa bra till denna färgutmaning.Textstämpeln är för övrigt också nyköpt hos nettan och kommer från inkido.Jag tror att den kommer att bli väldigt flitikt använd.

Ha det gott nu resten av helgen !
Kram

3 kommentarer:

  1. Åååh så jättevackert kort du gjort!! :)
    Jättefina blomgrupper och så fin stämpel du har på kortet!!
    Kul att få se den fina insidan av kortet också.
    Tack för ditt bidrag till utmaningen, gör gärna något mer om du har lust. Det är bara kul!! :)
    Ha det så bra tills vi hörs igen! :)
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  2. Kanonsnyggt kort du har fått till i milda färger. Det är inte mina färger detta heller. Tycker jättemycket om ditt kort och stämpeln är superfin. Ha en bra vecka. Kramiz Lena

    SvaraRadera
  3. SÅÅÅÅ himla fint kort! Textstämpeln fastnade jag för, den var jättefin!

    Kul att ge sig in på utmaningar, ibland är det bra för sin egen skull. Att vara tvungen att göra på ett visst sätt och kanske använda färger som man i regel inte skulle ha valt själv!

    Jag måste bli bättre på det....annars fastnar jag i mitt lilla träsk..:-)

    Ha det gott, kram//Anna

    SvaraRadera