söndag 17 januari 2010

Soffta


Det var väldigt länge sedan jag gjorde en lo nu.så under de där svinkalla dagarna här för någon vecka sedan när jag bara satt inne och pysslade framför brasan och myste så tog jag fram mina foton och tänkte att jag nog skulle försöka...Och tro det eller ej men jag har faktiskt gjort hela 2 st lo.Det är den första av dem som jag visar er nu.Den andra kommer senare.

Till den här lon har jag använt ett gammalt papper från webster page som bas.Foton föreställer vårt lurviga charmtroll här hemma....vår katt Sudden.han kan verkligen konsten att charma sin matte.På detta foto så ligger han bredvid mig i soffan och sofftar som bara han kan medan jag pysslar.Han brukar faktiskt ofta göra det.

1 kommentar:

  1. Åh så mysigt han har, din kisse!! Jättefin katt har du och en jättefin Lo har du gjort!! :D Verkligen ett härligt kort på din katt. Han måste vara väldigt lugn, mina busfrön ska alltid vara i vägen när jag pysslar, ligger mitt på projektet och leker gärna med alla mina saker, särskilt band och snören. Är din katt gammal? Mina busar är snart 3 år bara, och denna vinter har dom knappt velat vara ute pga. kylan, så nånstans måste dom ju göra av med energin. ;)
    Ha det så jättebra.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera