fredag 22 januari 2010

Alla hjärtansdag



Snart är Januari slut.Tänk att det redan snart har gått en hel månad av det nya året.Och vart tog den månaden vägen.I Februari är det ju som säkert alla vet alla hjärtans dag.Jag har redan tjuvstartat med att gör ett sånt kort.Kortet gå i rosa färgskala.Det är en av mina bästa vänner som ska få det och hon gillar rosa även om det inte just är min favoritfärg men jag börjar lära mig att göra mer alster i den färgen.Så vem vet kanske att jag en dag kommer att gilla rosa.Jag har använt mig av papper från panduro.Stämpeln med hjärtan är från stempelglede och verkligen en av mina favvosar.

1 kommentar:

  1. Åh jösses så vackert kort!!
    Nu blir allt kompisen glad!! :D
    Ha en jättetrevlig och skön helg du med!
    Kramar från Lena

    SvaraRadera