måndag 4 januari 2010

Innebandy


Hela helgen har jag varit i Ö-vik och hejat på mina söner när det spelat innebandy där.Den yngre sonens lag spelade mycket bra och lyckades faktiskt bli 2:a.Den äldre sonens lag började sin cup i går kväll och håller på ända till på onsdag.Vi så såg deras första match igår och det blev oavgjort efter en otrolig upp hämtning i slutetPuuuh!Så vi tycker att detta känns som en seger.Vi får se men kanska så åker vi ner till Ö-vik imorgon också för att se på match.

Så har det hunnit bli ett nytt år också.Hoppas verkligen att detta året blir bättre än det förra.Idag är det kallt igen -19 grader ute så det blir till att hålla sig inomhus.Jag ska försöka att städa och tvätta lite men har mycket större lust med att pyssla så vi får se....Här komer iallafall ett kort som jag gjort här undetr helgerna.Hittade ett papper bland mina gömmor när jag nu skulle lägga bort alla julpapper för denna gång.Ha det så gott så hörs vi!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar