lördag 30 januari 2010


Måste bara tala om hur glad jag är när jag kom hem från lassa i onsdags och min älskade scraptidning från Norge låg i brevlådan. Det är tur att man prenumererar så att man inte missar ett endaste nummer för tidningen verkligen sprudlar av inspirartion och många fina tips och idèer. Så nu ska här pysslas.

Har nu sätt finalen av Robinson och tyvärr så gick Hasse och vann.Snön bara faller utanför fönstret.Jag tycker att det inte behöver komma mer nu för vi har så det räcker och blir över.Fast älste sonen som älskar att vara i slalombacken är förstås nöjd med snön.Ha nu en fortsatt skön helg och ta hand om varandra. jag ska nog krypa upp i spffan en stund och mysa med familjen.
Kram

1 kommentar:

  1. Hej igen! Ser ju att du prenumererar på ett trykk, håller med dig den tidningen är jättebra. Butiken där jag har köpt mina ska stänga så nu tänkte jag också prenumerera, annars vet jag inte hur jag ska få tag i den. Men kan du berätta lite mer för mig, för på deras sida på nätet, så är det ju två "knappar" att klicka på, en för norskar inom landet och en för övriga. Vilken valde du? och hur gjorde du för att få den norska upplagan, för som jag fattar är den andra på engelska va?.
    Undrar också om det tillkommer fraktavgift på tidningen? Kan du vara snäll och maila mig på lenas.mail@telia.com (glöm inte punkten mellan lenas och mail) annars kommer det inte fram.
    Vill du göra det någongång när du har tid så blir jag väldigt glad. Kramar från Lena

    SvaraRadera