tisdag 5 januari 2010



Jag har ju tidigare berättat att jag skulle skicka ett kort till en mycket kär vän och eftersom att det nu har gått iväg med posten så tänkte jag nu visa er det kortet.

Det blev ett lite vintrigt tema eftersom att vi nu har vinter i alla högsta grad nu här utanför fönstret.Mycket snö har det kommit och kallt är det också huuvva.Termometern visar idag runt -20 grader.nu är jag lite less på denna kyla och vill gärna ha lite mildare väder nu ett tag.Att det har fallit mycket snö gör mig egentligen inte så mycket.det är ju ganska så vackert ute .Nä nu åter till kortet.Jag har använt mig av Maja designs fina vinterpapper från i fjol.Jag tycker att de är otroligt vackra och pappar så himla bra till just vintriga kort.Sedan är ju textstämpeln som jag använt blivit en favorit för mig.Tycker om dess budskap väldigt mycket och sedan så passade den också väldigt bra in i sammanhanget.Ha det nu så gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar