lördag 30 april 2011

40-åring.....

En kompis till mig har fyllt 40 år.Jag gjorde detta kortet till henne.
Papperen till detta kort kommer från Pysselgummans senaste serie som är helt ljuvligt vacker.Textstämpeln är ny inköpt och kommer ifrån Vild stamps.Tror att det kommer att bli min nya favorit av grattisstämplarna.

Igår kväll var jag och såg på fotboll.Min yngste son spelade träningsmatch mot Vindeln.Och vi gick segrade ur denna matchen med hela 8-0.Ikväll ska vi åka till vår vänner i Holmsund för att äta god middag och titta på brasan.Det blir kul att få se en annan brasa än den som jag ser från mitt vardagsrums fönster.Imorgon är det åter fotbolls match.Denna gång är det Röbäck som står för motståndet.Så då hoppas vi på ännu en seger i den träningsmatchen.Jag håller tummarna.

Ha nu en skön och trevlig valborg allihopa!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar