torsdag 21 april 2011

Glad Påsk.....

Så var det påsk igen .Tänk vad det har gått snabbt sen förra gången.Tycker inte det känns som ett år sedan.För min del så blir det en lugn och skön helg hemma vid.Vi åker in till stan nån dag bara annrs så blir vi hemma.Det ska verkligen bli superskönt.
Så idag visar jag er ett påskkort som jag skickat till en av mina bästa vänner och hennes familj.Jag använt mig av magnolias fina påskpapper till detta kort.

Sen satte jag också fast några påskliljor tillsammans med mina favorit blommor,cherryblossom.De är otroligt användbara .Jag har dessa blommor i en massa färger och använder dem väldigt ofta.

Hörde på tvn att det visst ska vara ett underbart väder nu i påsk så jag ska verkligen försöka vara ute en del.Kanske blir det till att börja kratta lite om gräsmattan inte fortfarande är för blöt.Vi får se hur det blir.

Ha en superskön och glad påsk!

Många vårkranar till er allihopa!

1 kommentar:

  1. Åååh vilket underbart kort!! :)
    Ha en superskön och glad påsk du med vännen!
    Många vårkramar till dig också från mig, Lena

    SvaraRadera