tisdag 1 mars 2011

Vårkänslor.....

Skönt att solen skiner och att det är mer human temperatur ute idag.Man fårvriktigt vårkänslor nu.Idag ska jag fara till Nettans och pyssla med hela dagen.Jag får då träffa några av mina bästa vänner och när de dessutom har samma pysselintresse som jag så är ju allt perfekt.Det ska bli hur som helst.Det var ett tag sedan nu som jag var där och pysslade.Synd är bara att jag har blivit lite förkyld så det är inte bara från taken som det droppar utan även från min näsa.Men nog om detta nu.

Jag har gjort ett kort av pysselgummans serie "från mitt hjärta".Det blev ett ganska enkelt och snabbt kort denna gång.Tycker att det är bra att ha några på lager för man vet aldrig när det kan behövas ett och då kanske man inte alltid har tid att tillverka något.
Sedan vill jag verkligen passa på att tacka er alla som är inne och läser min blogg.Ni ska veta att det är det som gör att jag tycker att det är roligt med bloggandet och det ger mig så mycket.Kul är det ju också förstås om ni vill lämna nåt spår efter er med en kommentar men det är absolut inget som jag begär.
Tack för att ni finns i mitt liv!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Så snyggt! Enkelt men vackert och så fint papper!
    ha en bra dag!
    Kram lene

    SvaraRadera