fredag 11 mars 2011

Vinter igen.......

Så har det blivit vinter igen.Jag som hade börjat få vårkänslor men nu är allt vitt igen och dax att ta fram spadarna .Jag är oerhört less på vintern nu och vill ha vår och sommar.Tycker att vinter varit lång och hårt iår.Tur att det inte är så mycket står på schemat ihelgen utan kan mestadels vara inomhus.

Idag visar jag er ett kort som jag gjorde när jag var och pysslade hos Nettan för någon vecka sedan.Papperet som jag använt kommer ifrån BoBunnys nya superfina serie.Det finns många fina dubbelsida papper i denna serie.Jag har köpt flera av dem och jag verkligen älskar dem alla.

Hoppas att ni slipper få snö i helgen och att ni får en skön och bra helg!

Kram

2 kommentarer:

  1. Jättefit kort, som vanligt, hihi!
    Trevlig helg!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!
    Jättesnyggt kort! Nä vintern vill inte riktigt ge med sig.
    Kram lene

    SvaraRadera