lördag 5 mars 2011

Lördagaskväll.....

Hoppas att ni har en skön helg och att ni ger er själva till för lite återhämtning.Här har det idag blåst ute som värsta höststormen och varit kallt.Tittar man på termometern så visar den bara någon minusgrad men med blåsten så blir det verkligen svinkallt.Har varit och skjutsat yngste sonen till en kompis där han ska sova över och själv laddar jag nu för melodifestivalen.Jag hör till en av dem som verkligen gillar melodifestivalen.
Imorgon blir det att sitta framför tvn och titta på sport hela dagen-härligt!Idag visar jag ett kort som jag gjort av Pysselgummans fina vår serie.Håller på med en hel del alster i mitt pysselrum nu men jag kan inte visa er detta ännu eftersom att de som ska få det inte hunnit fylla år än så ni måste tyvärr vänta ett tag på dessa alster men jag kan lova att det en alstret verkligen är något nytt för mig.Det var kul att testa detta och det kommer nog att bli fler gånger tror jag.

Ha nu en skön lördagskväll!

Kram

1 kommentar: