onsdag 1 december 2010

Ny månad.....

Nu är det ny månad och tiden fram till jul bara rusar iväg.Det är ju snart bara 3 veckor kvar.Mitt i allt denna glädje för advent och jul så har jag fått en betsällning på ett kort till en begravning.Jag valde att att använda papper med ett lite lugnare och mer dämpat med tema.Jag valde detta papper från papirdesign som jag hittade i min gömmor.Så nu kan jag bara hoppas att beställaren också ska känna sig nöjd med detta.Stämpelmotivet har jag fått låna av en mycket god pysselvän.Du vet vem du är så du får ta åt dig detta tack.Text stämpel är alldeles nyinköpt hos Nettan.

Skönt att kylan idag har lugnat ner sig något.Idag när jag skulle gå till jobbet så hade vi bara-9 grader.Och det kändes faktiskt riktigt varmt ute.Igår var det -24 grader så det är verkligen en del skillnad.Hoppas att den här lite mer humana temperaturen håller isig ett tag nu.Hoppas att ni slipper samma kyla som vi har här.

Kram

3 kommentarer:

  1. Och hur snyggt var inte detta då....Så otroligt snyggt det blev! Tur att jag köpte stämpeln, för den kan ju komma till användning i framtiden.
    Kul att stämpeln kom till användning ;)
    Ha det gott!
    Kramen, BI

    SvaraRadera
  2. Ditt kort är verkligen så vackert. Vilken underbar stämpel. Det är inte roligt göra sådana kort. Men du har lyckats superbra att få till det. Ha det så bra. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Godmorgon vännen!
    Ja, det är inte så kul att göra såna kort, men det är hur vackert som helst och kan kanske för en stund få de sörgande att tänka på något annat!
    En stämpel som kan vara bra att ha, måste nog köpa den jag också!
    ha en trevlig helg!
    kram lene

    SvaraRadera