måndag 20 december 2010

En liten uppdatering......

Dax för en uppdatering igen......var ju ett tag sedan sist.Dels så har man ju lite att stå i nu och dels så har det inte skapats så mycket nytt nu när alla julkorten är klara.Detta julkort skickade jag till en mycket god vän och hennes familj.Eftersom att hon är pysslare själv så ville jag göra ett lite annorlunda kort till henne.Och här ser ni resultatet.Det syns lite dåligt men jag har virkat runt motivet.Modellen till att göra kort med virakat motiv och på detta sätt har jag liftat från en mycket kär pysselvän.

Har nu inköpt alla julklappar och kokat knäck.Lite julbak har det också blivit så nu återstår bara att inhandla all julmaten också.Så jag känner faktiskt lugnet trot eller ej......
Det som inte hinns göra innan jul nu det är kvar.Julen kommer ju ändå även om man kanske inte hunnit göra allt som man hade tänkt sig att göra.

Ha det gott i julstöket och lova mig att ni inte stressar för mycket.

Kram

5 kommentarer:

  1. Jätte snyggt kort och hon måste ju bli mycket glad över detta kort. Nu är det bara att fortsätta att virka ;)
    Ha en lugn och skön jul.
    Kramen, BI

    SvaraRadera
  2. Ååååå vilket underbart vackert kort!! :)
    Så fint det är med det virkade runt motivet!! :)
    Jag vet att jag sett det hos någon förr men inte hos vem det var? Glömsk jag är, hm!
    Hoppas du har det bra vännen och att du njuter lite av julen också!! :)
    Nu vill jag önska dig en riktigt GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Massor med julkramar från Lena

    SvaraRadera
  3. Lyckliga den som får detta kort!! :)
    Jag håller på att griljera skinkan nu, sen så är det inte mycket kvar att göra. Jo janssons, men det blir i morgon. ;)
    Ha nu en underbar helg vännen.
    Jag vill önska dig en riktigt GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Massor med julkramar från Lena

    SvaraRadera
  4. God Jul och Gott Nytt År till dig och de dina. Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Kjempefint kort og skikkelig flott med heklekanten rundt motivet!
    Ha en glitrende fin julehelg1

    SvaraRadera